OSNIVAČ EMI-JA OTKRIVA: KAKO JE ROĐENA USPJEŠNA TVRTKA I KAKVI SU BILI NJEZINI POČECI

Objavio/la: Vanesa Holeckova U: Zaujímavosti Na: Komentar: 0

Jeste li se oduvijek pitali kako je osnovan EMI? Pokazat ćemo vam tko stoji iza njegovog stvaranja, kakvi su bili počeci i saznat ćete mnogo korisnih informacija o tome kako tvrtka funkcionira.

Tvrtka EMI ima dugogodišnju tradiciju u proizvodnji i prodaji kućnog tekstila. Na tržištu smo već 28 godina i nudimo kupcima širok asortiman slovačkih proizvoda po pristupačnim cijenama. Ističemo se prije svega jedinstvenim dizajnom posteljine, vrhunskom kvalitetom i izradom po mjeri prema zahtjevima kupaca. Kupovina u našoj e-trgovini značajno će vam uštedjeti vrijeme i duge sate provedene u raznim trgovinama. Zahvaljujući EMI-ju, možete opremiti gotovo cijeli svoj dom jednom narudžbom, koju ćemo vam rado dostaviti na kućnu adresu.

EMI e-trgovina dobila je nekoliko nagrada od heureka.sk, a 2021. godine postala je pobjednik ShopRokua u kategorijama "Stanovanje i dizajn" i "Dodaci za dom". Tko stoji iza uspješne tvrtke EMI i kako se takva tvrtka stvara? Osnivačica Jana Cicmanová nam je rekla više, otkrivši po prvi put kakvi su bili počeci EMI-ja, što je potrebno da bi tvrtka funkcionirala i što možemo očekivati u bliskoj budućnosti.

intervju_kreacija_emi

1. Poštovani, gđo. Cicmanová, cijenimo što ste prihvatili poziv na današnji intervju. Osnivač ste EMI-ja, tvrtke koja se fokusira na proizvodnju i prodaju kućnog tekstila. Željeli bismo znati kako je nastala vaša poslovna ideja?

Nakon pada socijalizma tržište je bilo prilično malo, i u nekom trenutku tog vremena pojavila se ideja da se na tržište izađe s nečim što je nedostajalo. Na primjer, ako se dobro sjećam, bile su dostupne samo dvije vrste rukavica za pećnicu, i nisu bile baš najljepše. Tako je bilo lakše provesti ga. Tako smo prvo počeli šivati rukavice za pećnicu, kuhinjske krpe, a kasnije posteljinu, plahte i jastuke. Svake godine postupno smo širili naš asortiman proizvoda, a povećavao se i broj zaposlenika.

2. Mnogi ambiciozni poduzetnici zainteresirani su za to kako pokrenuti posao. Kakvi su bili vaši počeci? Je li teško pokrenuti posao? Što biste im savjetovali?

Svaki početak je težak. Nije teško pokrenuti posao, ali ako želite uspjeti, morate posvetiti puno vremena poslu i raditi ga najbolje što možete. Najvažnije je izaći u susret kupcima i učiniti sve što je moguće da kupac bude zadovoljan pod svaku cijenu. Kupac je jako važan za tvrtku, to moramo shvatiti i tako mu pristupiti.

Mladima bih savjetovao da se ne boje pokretanja posla. Svatko je dobar u nečemu, a kada spoji posao s hobijem, to će im kasnije sigurno donijeti rezultate. Moraš sve isprobati, vidjeti što funkcionira, što ne, i dati sve od sebe. Neuspjeh ne bi trebao nikoga obeshrabriti, on nam samo pokazuje kuda put ne vodi.

3. Jeste li očekivali da će tvrtka toliko rasti i postići tako sjajne rezultate ili vas je to iznenadilo?

Nisam to očekivao, ali uvijek te razveseli vidjeti da tvrtka dobro posluje i napreduje. Nije to lak put. Mislim da će svatko tko se nečemu potpuno posveti na kraju negdje stići i rezultati će biti vidljivi prije ili kasnije. Budući da je EMI obiteljski posao, mlađa generacija nastavlja smišljati nove i modernije pristupe. Starija generacija, pak, prenosi svoja iskustva, posebno u vezi s upravljanjem tvrtkom i eventualno lekcije za budućnost, kako se pogreške ne bi ponavljale i tvrtka bi rasla. Morate to znati povezati, uzeti samo najbolje iz toga i primijeniti to u korist tvrtke. Čvrsto vjerujem da će EMI postići još bolje rezultate nego prije.

4. Gdje se nalazi vaša tvrtka? Imate li samo e-trgovinu ili imate i neke trgovine?

Naša tvrtka ima sjedište u Sabinovu, gdje imamo proizvodnju, skladište i fizičku trgovinu.

emi_sabinovemi_shop_u_sabinovu

Trenutno imamo nekoliko fizičkih trgovina u Slovačkoj. Imamo dvije trgovine u Prešovu, dvije u Košicama, jednu u Žilini i jednu u Popradu. Posvuda imamo vrlo uslužne zaposlenike koji su spremni pomoći našim kupcima s odabirom proizvoda i odgovoriti na njihova pitanja. Zahvaljujući e-trgovini, možemo isporučiti EMI proizvode u sve dijelove Slovačke. Koristimo kurirsku tvrtku koja se uvijek trudi dostaviti narudžbe našim kupcima što je brže moguće.

5. Planirate li otvoriti i druge fizičke trgovine? Na primjer. negdje u zapadnoj Slovačkoj?

Svakako da. Želimo da naši proizvodi budu dostupni svima. Imamo kupce koji stvarno uživaju u posjetu našim trgovinama jer proizvode mogu vidjeti izravno u trgovini. Neki kupci trebaju vidjeti kako proizvod izgleda i kakav je materijal na dodir prije kupnje. Drugi pozitivno ocjenjuju što naše proizvode mogu kupiti odmah, posebno kada im je potreban poklon u zadnji čas. Što se tiče ostalih fizičkih trgovina, svakako ih planiramo otvoriti i u drugim gradovima. Uskoro otvaramo trgovinu u Bratislavi.

6. U kojim zemljama EMI posluje? Planirate li širenje na druge zemlje?

Osim Slovačke, trenutno poslujemo u Češkoj i Mađarskoj. To znači da trenutno imamo e-trgovine koje su dostupne i na inozemnim tržištima. Prednost je što kupci iz inozemstva mogu pregledavati naše proizvode na svom materinjem jeziku. Također imamo korisničku podršku za kupce iz inozemstva. U bliskoj budućnosti planiramo širenje na Hrvatsku i Rumunjsku, a onda ćemo vidjeti koje će druge zemlje slijediti.

7. Znamo da se vaša tvrtka bavi proizvodnjom i prodajom kućnog tekstila i kućanskih dodataka. Koliko zaposlenika trebate imati da bi sve funkcioniralo?

EMI ima ukupno otprilike 70 zaposlenika, ali to se mijenja zbog rasta tvrtke. U uredu imamo zaposlenike koji rade na marketingu i cjelokupnom radu e-trgovine, bilo da su slovački ili strani. Važan dio tvrtke su zaposlenici u proizvodnji, gdje se izrađuju madraci, jastuci, popluni i posteljina, plahte i drugo. Ovdje se stvaraju naši kvalitetni proizvodi. Također imamo zaposlenike u skladištu koji osiguravaju da se sve narudžbe dostavljaju našim kupcima u dobrom stanju i na vrijeme. U fizičkim trgovinama također imamo zaposlenike koji su u izravnom kontaktu s kupcima, savjetuju ih o njihovim izborima i prodaju naše proizvode.

8. Što smatrate najvećim postignućem vaše tvrtke na koje ste ponosni?

Ovo su svakako nagrade koje smo primili kao e-trgovina, jer su ocjenjivane na temelju zadovoljstva kupaca i veliko im hvala.

trgovina_godina2021_stanovanjeshoproku_2021_domni_pribor

Uspjeh je također posljedica brojnih pozitivnih recenzija i povratnih informacija o našim proizvodima. Vidljiv uspjeh ogleda se i u povećanju prodaje u odnosu na prethodne godine. Također smatram uspjehom što počinjemo dobro poslovati u inozemstvu, jer nije lako etablirati se na stranom tržištu. To zahtijeva puno rada, prikupljanja informacija o tome kako funkcionira u drugim zemljama, a također i puno vremena da se sve pokrene i proradi.

9. Koji vam se EMI proizvodi osobno najviše sviđaju i zašto?

Mislim da imamo puno lijepih i praktičnih proizvoda za dom. Koristim cijeli naš asortiman, pa mi je teško odlučiti koji su najbolji. Na primjer, imamo zaista jedinstvene dizajne posteljine, a svaki će kupac zasigurno pronaći svoj među njima. Kad bih birala posteljinu, mislim da bi to bila pamučna Benetton posteljina , ali kao što kažem, svatko voli nešto drugo.

pamučna_odjeća_beneton_emi

10. Koje biste proizvode preporučili zahtjevnijim kupcima koji žele nešto posebno?

Zahtjevnijim kupcima bih svakako preporučila damast plahte i pamučne satenske plahte. Damask plahte jer su izrađene od visokokvalitetnog i luksuznog damask materijala. Vrlo je ugodna tkanina na dodir, ne zahtijeva posebnu njegu i dugotrajna je. Pamučne satenske plahte jer imaju luksuzan i elegantan izgled. Mekane su na dodir, ni hladne ni vruće, a prikladne su i za ljeto.

damast_odjeća_bijela_emisatenske_haljine_emi

11. Planirate li proširiti svoj portfelj proizvoda? Na koje biste se proizvode željeli usredotočiti u bliskoj budućnosti?

Svakako ćemo pokušati proširiti naš portfolio proizvoda u svakoj kategoriji. Još ne znamo točno o kojim će se proizvodima raditi. Vodit ćemo se time što je najtraženije i što nedostaje našim kupcima. Dakle, ako postoje proizvodi koje očekuju od nas, a mi ih još nemamo u ponudi, mogu nam napisati e-poštu ili ostaviti poruku na društvenim mrežama. Svaki komentar nam je dobrodošao.

12. Željeli bismo znati što nijedna tvrtka ne bi smjela zaboraviti ako želi napredovati. Možete li nam reći ključne točke na koje se usredotočujete kako biste ostvarili svoje ciljeve?

Kao što sam već spomenuo, prije svega je to zadovoljstvo kupaca , što možemo postići samo individualnim i poštenim pristupom. Zato nudimo i mogućnost prilagodbe proizvoda njihovim zahtjevima. Kvaliteta proizvoda je također ključna, jer će je kupci trpjeti i treba je održavati. I treća točka su definitivno razumne cijene proizvoda za sve. Uglavnom imamo kućanske proizvode koji su ljudima potrebni, a cijene bi trebale biti prilagođene tome. Također obično imamo zanimljive popuste u našoj e-trgovini, tijekom kojih naši kupci mogu kupiti proizvode po vrlo pristupačnim cijenama.

13. Spomenuli ste zadovoljstvo kupaca. Međutim, ponekad ih je teško ispuniti i pretpostavljamo da će se, kao i u svakoj tvrtki, povremeno i u vašem slučaju pojaviti neočekivane situacije. U tom slučaju, kako postupiti da biste postigli zadovoljstvo?

Zadovoljavanje kupaca često je izazovno, ali mi dajemo sve od sebe. Zato imamo i korisničku podršku i u slučaju bilo kakvog nezadovoljstva mogu nas kontaktirati na +421 233 057 083 ili putem e-maila ahoj@emi.sk . Dostupni smo od ponedjeljka do petka. Svaki prijedlog ili zahtjev klijenta odmah procjenjujemo i trudimo se riješiti ih na njihovo zadovoljstvo. Ako dođe do pogreške s naše strane, trudimo se da je ispravimo što je prije moguće, ali činimo sve što možemo da takve situacije svedemo na minimum.

14. Kakav je osjećaj voditi tvrtku iz vaše perspektive? Uostalom, vođenje posla zahtijeva puno truda. Molim vas savjet kako se nositi sa svime.

To nije samo moj posao, to je posao cijelog tima. Također se radi o zaposlenicima koji rade za tvrtku, jer to ima veliki utjecaj na ukupne rezultate. Zaposlenici koji su istinski zainteresirani za rad, brzo uče i teže postizanju najboljih mogućih rezultata ono su što bi svaki poslodavac želio. Stoga je važno obratiti pozornost na odabir zaposlenika i pratiti njihov učinak. Trudimo se surađivati s kvalitetnim ljudima kako bismo bili sigurni da sve funkcionira kako treba, a to je zapravo odgovor na to kako se s tim nositi.

15. Na kraju, imam pitanje koje će sigurno zanimati vaše kupce. Kako vidite budućnost EMI-ja?

Želimo stalno poboljšavati i širiti naš asortiman proizvoda kako bi kupci imali sve što im je potrebno za njihovo kućanstvo na jednom mjestu. Nastavit ćemo tražiti i otkrivati što naši kupci žele i zadovoljavati njihove potrebe. Nastojat ćemo dodatno poboljšati naše usluge kako bismo kupovinu kod nas učinili što praktičnijom. Također želimo da naši proizvodi budu dostupni u drugim zemljama i pronađu svoje mjesto u stranim kućanstvima.

Sviđaju li vam se naši proizvodi i želite podržati EMI e-trgovinu? :) Želimo znati nešto o vama!

Pošaljite nam fotografije EMI proizvoda koji će vaš dom učiniti ugodnim ili nam ostavite lijepu recenziju. Brinemo o zadovoljstvu naših kupaca, zbog čega neprestano unapređujemo naše usluge za vas.



Komentari

Ostavi komentar