Uz pomoć emishop.hr stranice ne samo da je narudžba jednostavna, već i reklamacija.

Trudimo se odmah služiti našim kupcima i udovoljiti njihovim zahtjevima u svakoj situaciji.

Kako to funkcionira?

1. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni proizvodom, možete ga vratiti.

2. Čim kurir isporuči vraćenu robu, odmah ćemo vratiti troškove kupcima.

Dodatne informacije možete zatražiti e-mailom: info@emishop.hr

POSTUPAK REKLAMACIJE


Prigovore je moguće podnijeti pisanim putem, putem e-maila (info@emishop.hr)
Troškove dostave povezane s povratom proizvoda snosi kupac. Troškove ponovne dostave reklamiranog proizvoda kupcu snosi prodavatelj. Ne prihvaćamo reklamacije s pouzećem. Reklamacija mora sadržavati pisani opis nedostataka koji su predmet reklamacije te dokaz o kupnji proizvoda – račun, jamstveni list ili dostavnicu. Za ostvarivanje prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke dovoljan je bilo koji od navedenih dokumenata.
Postupak reklamacije započinje na dan kada prodavatelj primi obavijest o reklamaciji i vraćeni proizvod od kupca.

POSTUPAK ZAMJENE PROIZVODA

Ako vam proizvod ne odgovara i želite ga zamijeniti za drugi. U paket treba priložiti obrazac za povrat u kojem navodite koji proizvod vraćate i zašto, te koji proizvod želite u zamjenu. U pratećem dokumentu mora biti naveden broj narudžbe ili računa. Ako želite zamijeniti za proizvod niže vrijednosti, potrebno je priložiti broj bankovnog računa u IBAN formatu kako bismo vratili razliku u cijeni. Ako želite proizvod veće vrijednosti, razliku u cijeni naplatit ćemo pouzećem. Vraćeni proizvod mora biti čist, potpun i u skladu s higijenskim propisima ili općim higijenskim načelima. Kupac je, osim općih pravila, dužan pridržavati se i uvjeta upotrebe navedenih u jamstvenom listu ili uputama za korištenje proizvoda.

POSTUPAK REKLAMACIJE

Ako želite vratiti proizvod, možete to učiniti neoštećeno unutar 30 dana.  Proizvod pažljivo zapakirajte kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta. U paket stavite obrazac za povrat koji ste dobili s isporučenim proizvodom. Ako niste primili obrazac za povrat, možete ga zatražiti putem e-maila na info@emishop.hr ili jednostavno napišite popratno pismo s informacijama o vraćenom proizvodu, broju narudžbe, razlogu povrata i broju bankovnog računa u IBAN formatu. Proizvod koji vraćate mora biti čist, potpun i u skladu s higijenskim standardima. Kupac se također mora pridržavati uvjeta uporabe navedenih u jamstvenom listu ili uputama za upotrebu proizvoda. Kako bismo osigurali zadovoljstvo naših kupaca, reklamacije rješavamo odmah.