Uvjeti poslovanja

Ovi uvjeti poslovanja izdani su u skladu s odredbama Trgovačkog zakona Republike Slovačke i uređuju pravne odnose između kupca i prodavatelja.
Slanjem obvezujuće narudžbe prodavatelju, kupac izražava svoju bezuvjetnu suglasnost s ovim uvjetima.

Predmet isporuke

Predmet isporuke je dostava robe putem internetske trgovine na www.emishop.hr na temelju narudžbe kupca.
Narudžba može biti dostavljena prodavatelju putem internetske trgovine, e-maila, osobno ili telefonom. Narudžba je uvijek obvezujuća za kupca. Cijena navedena uz svaku vrstu robe u cjeniku je konačna. Cijena robe podrazumijeva "iz skladišta prodavatelja", što ne uključuje troškove dostave robe kupcu. Prodavatelj zadržava pravo otkazati narudžbu u slučaju tehničkog problema ili ljudske pogreške kada je cijena u e-trgovini neprimjerena ponuđenoj robi.
Roba se šalje kupcu putem kurirske tvrtke GLS ili DPD. Cijene su definirane u internetskoj trgovini prema odabiru načina dostave i vrijednosti robe.

Rok isporuke i uvjeti plaćanja

Uobičajeno vrijeme isporuke robe je na dan ili sljedeći radni dan za narudžbe pouzećem i narudžbe plaćene kreditnom karticom. Roba se nakon isporuke dostavlja kurirskom tvrtkom GLS ili DPD na odabranu adresu za dostavu. Isporukom se smatra predaja pošiljke kurirskoj tvrtki GLS ili DPD. Narudžbe se obrađuju redoslijedom kojim su dostavljene prodavatelju. U slučaju da naručena roba nije na skladištu u trenutku primitka narudžbe, kupac će biti obaviješten o toj činjenici.
Ako nije drugačije navedeno, troškove dostave plaća kupac. Prodavatelj je ovlašten ispuniti predmet narudžbe i djelomično, ali uvijek uz suglasnost kupca. Kupac se obvezuje platiti kupoprodajnu cijenu za isporučenu robu, uključujući poštarinu. Kupac stječe vlasnička prava na robu tek danom plaćanja cijene u korist prodavatelja u cijelosti. Račun i svi dokumenti šalju se kupcu zajedno s robom. Komunikacija između kupca i prodavatelja odvija se prvenstveno putem e-maila ili telefonski.

Odstupanje od ugovora

Prema zakonu br. 102/2014 Z.z. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja i o izmjenama i dopunama nekih zakona, potrošač ima pravo odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Kupac ostvaruje svoje pravo na odustanak od ugovora u pisanom obliku, e-mailom ili faksom. Prodavatelj je dužan nakon odustajanja potrošača od ugovora vratiti potrošaču sve uplate primljene od potrošača na temelju sklopljenog ugovora ili u vezi s njim, uključujući troškove dostave robe potrošaču, bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Po dogovoru, povrat iznosa može se izvršiti zamjenom za drugu robu odgovarajuće vrijednosti, koja će biti poslana ili s sljedećom narudžbom kupca ili zasebno. Ako se roba šalje zasebno (u slučaju zamjene robe), poštarina i pakiranje se ne naplaćuju. Kupac ne može odustati od kupoprodajnog ugovora čiji je predmet prodaja robe koja, s obzirom na njezina svojstva, ne može biti vraćena ili robe namijenjene posebno za jednog potrošača.

Internetska trgovina

Prije slanja narudžbe, kupac je dužan upoznati se s uvjetima poslovanja i reklamacijskim uvjetima.
Narudžbe izvršene putem interneta uvijek su obvezujuće za kupca odmah nakon slanja na poslužitelj. Kupac je odgovoran za štetu nastalu prodavatelju zbog nepravilne uporabe internetske trgovine.

Završne odredbe

Prema zakonu br. 391/2015 Z.z. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, potrošač ima pravo obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za ispravak ako nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj riješio njegovu reklamaciju ili ako smatra da je prodavatelj prekršio njegova prava.
Potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja spora subjektu alternativnog rješavanja sporova ako je prodavatelj na zahtjev odgovorio odbijajuće ili na njega nije odgovorio u roku od 30 dana od dana njegova slanja.
Veza na platformu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova, putem koje potrošač može podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja sporova, nalazi se ovdje.

Sve promjene ovih općih uvjeta poslovanja bit će izvršene isključivo u pisanom obliku i bit će objavljene na internets