ODABIR PROIZVODA

1. Kakva je kvaliteta materijala (same tkanine, pamuka)?

Kvaliteta i materijal određenog proizvoda uvijek su navedeni u opisu proizvoda.

2. Kada će rasprodani proizvod biti ponovno na skladištu i hoćemo li ga uopće još imati?

U EMI-u se trudimo prilagoditi trendovima i tržištu, stoga je moguće da neke uzorke posteljine, prekrivača i drugih proizvoda više nećemo imati u ponudi. Međutim, ponekad se radi samo o privremenom nedostatku materijala, pa je najbolje pratiti našu stranicu www.emishop.hr ili se telefonski informirati o dostupnosti proizvoda.

3. Koji je sastav pojedinih proizvoda?

Sastav i materijal određenog proizvoda uvijek su navedeni u opisu proizvoda.

4. Koja je gramatura pojedinih proizvoda po m²?

Gramatura proizvoda navedena je uz pojedine opise proizvoda.

5. Kako naručiti posteljinu u nestandardnim dimenzijama?

Kod nestandardnih dimenzija proizvoda potrebno je u košaricu dodati sličnu dimenziju koju nudimo. Zatim u dijelu košarice postoji prostor za napomenu. Tamo je potrebno navesti točne dimenzije proizvoda koje želite. Na temelju Vaših dimenzija odredit ćemo cijenu i prilagoditi je u narudžbi. Cijena je približno ista kao cijena slične dimenzije. Ako nismo u mogućnosti izraditi tražene dimenzije, obavijestit ćemo Vas telefonski i dogovoriti daljnji postupak.

REGISTRACIJA I PROCES NARUDŽBE

1. Koje su prednosti registracije?

Mogućnost praćenja svoje narudžbe, pregled narudžbi u kojem i nakon nekog vremena možete pronaći naručene proizvode, unaprijed ispunjeni podaci bez potrebe za ponovnim unosom. Trenutno radimo i na programu vjernosti koji će Vam donijeti brojne pogodnosti.

2. Kako mogu dobiti kupon za popust?

Trenutno radimo na programu vjernosti koji će kupcima ponuditi veći broj popusta i kupona. Osim toga, redovito nudimo odabrane proizvode s jedinstvenim popustima ili poklonima.

3. Ako registrirani kupac, imam li pravo na redovite popuste kao vjerni kupac?

Trenutno radimo na programu vjernosti. Nakon dovršetka ponudit ćemo širok raspon vjernih i korisničkih popusta.

4. Mogu li naručiti proizvod i telefonski?

Da, na našoj web stranici imamo korisničku podršku gdje će Vam ljubazne kolegice rado pomoći s narudžbom.

DOSTAVA I PLAĆANJE

1. Kada će mi biti dostavljena pošiljka?

Činimo sve kako bi Vaše narudžbe bile poslane u najkraćem mogućem roku, idealno unutar 24 sata. Međutim, ponekad se dogode situacije na koje nemamo utjecaj, poput nestašice materijala, preopterećenosti kurirske službe, tehničkih poteškoća ili odsutnosti osoblja. U takvim slučajevima rok isporuke se može produžiti, na što se unaprijed ispričavamo.

Kada je paket poslan od nas, naši ugovorni dostavljači jamče isporuku Vaše narudžbe već sljedeći dan, no to ovisi o njihovoj zauzetosti.

2. Koja je cijena dostave?

Standardna cijena dostave za narudžbe do 40 € iznosi 2,90 €. Za narudžbe iznad 40 € (uključujući) dostava je besplatna.

3. Koliko dana imam za preuzimanje pošiljke prilikom osobnog preuzimanja u trgovini?

Kod osobnog preuzimanja u trgovini nije određeno maksimalno vrijeme za preuzimanje pošiljke, no ako se kupac ne pojavi nakon druge ili treće obavijesti o spremanju pošiljke u trgovini, narudžba se automatski otkazuje.

4. Dostavljate li narudžbe i tijekom vikenda?

Ne, jer to rijetko koja dostavna služba omogućuje, osim u božićnom razdoblju. Također, nemamo ugovorenu ovu nadstandardnu dostavnu uslugu. No, u budućnosti planiramo koristiti dostavu putem paketomata, gdje ćete svoje pošiljke moći preuzeti u vremenu koje Vama odgovara.

5. Dostavljate li pošiljke i u druge zemlje osim u Hrvatskoj?

Narudžbe napravljene na stranici www.emishop.hr dostavljamo isključivo unutar Hrvatske.


Ako želite dostavu u neku drugu europsku zemlju, narudžbu možete napraviti na sljedećim stranicama:

  • Ukrajina – www.emishop.ua

    Ako želite narudžbu poslati u neku drugu zemlju unutar EU, dostavu je moguće organizirati, ali uz značajnu nadoplatu za poštarinu.

6. Gdje mogu pratiti svoju pošiljku?

Nakon što pošiljka bude poslana iz našeg skladišta, dobit ćete informativni e-mail s brojem pošiljke. Zatim možete pratiti status svoje pošiljke izravno na stranici odabranog dostavljača.

7. Koje su mogućnosti plaćanja?

  • Gotovinom/karticom u trgovini – Prihvaćamo kartice Visa, Visa Electron, Maestro i MasterCard.
    Karticom ili gotovinom možete platiti robu izravno u našoj trgovini, koju možete pronaći u gradovima Sabinov, Prešov, Košice, Poprad i Žilina.

  • Plaćanje pouzećem – Robu plaćate dostavljaču gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja pošiljke na adresi koju ste naveli.

  • Plaćanje karticom online – Svoju narudžbu možete platiti karticom koja omogućuje online plaćanja. To je praktičan i siguran način bezgotovinskog plaćanja.
    Trenutno prihvaćamo kartice VISA, VISA Electron, Maestro i MasterCard.

  • Bankovni prijenos – Plaćanje za robu možete izvršiti i putem internetskog bankarstva. Na Vašu e-mail adresu poslat ćemo podatke potrebne za izvršenje plaćanja putem elektroničkog bankarstva. Plaćanje možete izvršiti u roku od 3 dana od izdavanja narudžbe. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne podatke, osobito varijabilni simbol, jer u suprotnom postupak može biti produljen. Robu ćemo poslati tek nakon što uplata bude evidentirana na našem računu.

  • Poklon bon EMI – Poklon bon za kupnju u EMI web trgovini možete iskoristiti za cijeli asortiman. Unesite kod poklon bona u polje “Iskoristi kupon” u košarici. Iznos poklon bona bit će automatski odbijen od ukupne cijene narudžbe. U jednoj narudžbi moguće je iskoristiti samo jedan kupon.

8. Koje su mogućnosti plaćanja iz inozemstva?

Ako želite platiti narudžbu iz zemlje u kojoj nemamo web trgovinu, potrebno je prethodno dogovoriti plaćanje bankovnim prijenosom putem telefonskog razgovora.

9. Mogu li u EMI trgovini kupiti proizvode i bez prethodne narudžbe?

Naravno, svaka naša trgovina osim kao mjesto za preuzimanje služi i za standardnu prodaju robe. Proizvode tamo možete kupiti kao u klasičnoj trgovini.

Trenutnu ponudu proizvoda u našim trgovinama rado ćemo provjeriti za Vas – samo nam pošaljite poruku na info@emishop.hr

10. Plaća li se naknada za preuzimanje narudžbe u trgovini?

U našim fizičkim trgovinama preuzimanje narudžbe je besplatno.

REKLAMACIJA I POVRAT ROBE

1. Dostavljač mi je donio oštećeni paket. Moram li ga preuzeti?

U slučaju da vam dostavljač donese oštećeni paket, preporučujemo da ga ne preuzmete i da zajedno s njim sastavite zapisnik o reklamaciji. Nakon toga kontaktirajte našu službu za korisnike na info@emishop.hr

2. U mojoj narudžbi nalazi se oštećeni proizvod. Što trebam učiniti?

Ako ste primili oštećeni proizvod, slobodno se što prije obratite našoj službi za korisnike.

Pošaljite nam zahtjev na e-mail info@emishop.hr s priloženim fotografijama paketa i njegovog sadržaja. Vaš zahtjev ćemo obraditi tijekom radnih dana, u roku od nekoliko sati.

3. U mojoj narudžbi nedostaje naručeni i plaćeni proizvod. Što trebam učiniti?

Ako niste primili proizvod koji ste naručili, slobodno se što prije obratite našoj službi za korisnike.

Pošaljite nam zahtjev na e-mail info@emishop.hr i odmah ćemo Vam poslati nedostajući proizvod.

4. Je li moguće zamijeniti kupljeni proizvod?

Kupljeni proizvod u našoj trgovini možete zamijeniti. Zajedno s ispunjenim Obrazcem za povrat robe i kopijom računa pošaljite ga na adresu EMI-Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301, Slovačka. U obrascu navedite koji proizvod želite u zamjenu. Ako je vrijednost novog proizvoda veća od već kupljenog, razliku ćete platiti pouzećem prilikom isporuke. Ako je riječ o proizvodu niže vrijednosti, razliku ćemo Vam vratiti na broj računa naveden u obrascu.

5. Je li moguće vratiti kupljeni proizvod?

Kupljeni proizvod u našoj trgovini možete vratiti, a mi ćemo Vam vratiti novac. Zajedno s ispunjenim Obrazcem za povrat robe i kopijom računa pošaljite ga na adresu EMI-Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301, Slovačka.

6. Je li moguće reklamirati kupljeni proizvod?

Kupljeni proizvod u našoj trgovini moguće je reklamirati. Zajedno s ispunjenim Obrazcem za povrat robe i kopijom računa pošaljite ga na adresu EMI-Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301, Slovačka.

7. Naručeni proizvod mi još nije dostavljen. Što trebam učiniti?

Ako Vaša narudžba ili njezin dio još nije dostavljena, slobodno se što prije obratite našoj službi za korisnike putem e-maila.

Kontakt: info@emishop.hr

8. Gdje mogu pronaći Obrazac za reklamaciju?

Obrazac za povrat robe ujedno služi i kao dokument za zamjenu proizvoda. Priložen je u potvrdi narudžbe koja Vam je poslana e-mailom zajedno s računom i pravilnikom o reklamacijama. Ako potvrdu ne možete pronaći u glavnoj pristigloj pošti, provjerite mapu Neželjena pošta (Spam) ili Promocije. Obrazac možete preuzeti ovdje.